ulotki

Najpopularniejsza forma reklamy drukowanej. Ceniona przez firmy za niskie koszty produkcji, możliwość wyboru formatu, stosunkowo dużą powierzchnie informacyjną oraz łatwy i szybki sposób dotarcia do klienta

Cechą dobrej ulotki jest użycie jak najmniejszej ilości tekstu przy jednoczesnym dostarczeniu największej ilości informacji. Powinna być czytelna, łatwa w odbiorze, nie zawierać specjalistycznych słów oraz posiadać chwytliwy, przyciągający uwagę nagłówek. Jeśli zależy nam na umieszczeniu większej ilości tekstu zalecany jest natomiast druk folderów lub broszur.

W zależności od potrzeb i przeznaczenia ulotka może być wydrukowana na papierze o różnej grubości i z użyciem różnych form uszlachetnień.

Kontakt
z agencją

Centrala Łódź

Gdańska 126/128
(budynek B, lokal 211)
90-520, Łódź

+48 516 096 995
+48 516 096 996

biuro(at)lifemotion.pl
warszawa(at)lifemotion.pl

Filia Warszawa

Sarmacka 1a
02-972, Warszawa

+48 510 572 466
+48 516 096 995

warszawa(at)lifemotion.pl